Op de slotavond zullen de deelnemers onthaald worden met live muziek op het grasveld. Deze editie kunnen we helaas niet het stadion in omdat de club een nieuwe grasmat krijgt en dit langer duurt dan verwacht! Heel jammer voor alle kinderen natuurlijk maar we maken er alsnog een feestje van!

De stoet loopt langs de DJ het grote eindveld op (zie kaartje). Hier kunnen de kinderen even zitten, kunnen de medailles worden uitgedeeld en kunnen kinderen weer worden opgehaald door ouders en kan het terrein worden verlaten via zijde Reeweg-Oost.